Aktualnie znajdujesz się na:

Oddział Mienia Zabużańskiego

Kierownik Oddziału:
Katarzyna Sekunda
tel.: 71 340 63 56

 

Kierownik przyjmuje w sprawach skarg i wniosków:

poniedziałek, środa, piątek: godz. 12.00 – 14.00

(po wcześniejszym umówieniu się w Punkcie informacyjnym)

 

Punkt informacyjny:

pok. 0272

tel.: 71 340 61 56 i 71 340 67 49

 

godziny przyjęć:

poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek: godz. 9.00 – 15.30

środa: godz. 9.00 – 17.30

 

Zadania Oddziału:

  1. Prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach potwierdzenia prawa do rekompensaty z tytułu pozostawienia nieruchomości poza obecnymi granicami Rzeczypospolitej Polskiej w związku z wojną rozpoczętą w 1939 roku.
  2. Prowadzenie postępowań nadzorczych w stosunku do decyzji i zaświadczeń wydanych przez starostów, prezydentów miast na prawach powiatów oraz kierowników urzędów rejonowych, potwierdzających uprawnienia do rekompensaty.
  3. Prowadzenie wojewódzkiego rejestru zawierającego dane dotyczące:
    • decyzji lub zaświadczeń, wydanych na podstawie ustawy z dnia 8 lipca 2005 r. o realizacji prawa do rekompensaty z tytułu pozostawienia nieruchomości poza obecnymi granicami Rzeczypospolitej Polskiej lub odrębnych przepisów, potwierdzających prawo do rekompensaty,
    • osób, którym te prawa przysługują,
    • stanu i formy realizacji tych praw.
  4. Gromadzenie dokumentów, z których wynika zrealizowanie w całości albo w części prawa do rekompensaty, potwierdzonego zaświadczeniami albo decyzjami.

 

Szczegółowy opis zadań Oddziału znajduje się w Regulaminie Urzędu.

Więcej informacji znajduje się w zakładce Obsługa Klienta.

liczba wejść: 2016

Metryka strony

Data publikacji 19 listopada 2012
Data modyfikacji 08 lipca 2016
Rejestr zmian
Osoba publikująca: Alicja Chrzanowska
Biuro Obsługi Urzędu
Autor: Paulina Suchta