-
Urząd wojewódzki
- Dane teleadresowe
-
Wydziały
- Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego
- Wydział Finansów i Budżetu
- Wydział Infrastruktury
- Wydział Prawny i Nadzoru
- Biuro Dyrektora Generalnego
- Wydział Kontroli
- Wydział Nieruchomości, Rolnictwa i Środowiska
- Wydział Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców
- Biuro Administracji i Logistyki
- Biuro Wojewody
- Wydział Rozwoju i Współpracy Terytorialnej
- Państwowa Straż Łowiecka we Wrocławiu
- Wojewódzka Inspekcja Geodezyjna i Kartograficzna
- Wojewódzki Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności
- Zespół Audytu Wewnętrznego
- Dyspozytornia Medyczna
- Wydział Zdrowia
- Wydział Polityki Społecznej
- Prawne podstawy działalności
- Statut, Regulamin
- Majątek urzędu
- Budżet Wojewody
- Administracja
- Delegatury Urzędu
- Oświadczenia o stanie majątkowym
- Regulamin używania kart płatniczych
- Sprawy do załatwienia w urzędzie
- Dziennik Urzędowy i Akty prawne
- Rejestry, ewidencje, archiwa
- Kontrole i audyt wewnętrzny
- Zamówienia publiczne
- Ogłoszenia
- Obwieszczenia
- Programy
- Praca w DUW
- Dostęp do informacji publicznej
- Koordynator dostępności
Oddział Mienia Zabużańskiego
Oddział Mienia Zabużańskiego
Kierownik Oddziału:
Katarzyna Sekunda
przyjmuje w sprawach skarg i wniosków:
poniedziałek, środa, piątek - w godzinach 12:00 - 14:00
tel.: 71 340 63 56
(kontakt telefoniczny lub bezpośredni po uprzednim umówieniu rozmowy lub wizyty w czasie codziennego dyżuru telefonicznego pracowników Oddziału)
Codzienny dyżur telefoniczny pracowników Oddziału pod numerem telefonu: 71 340 61 56
poniedziałek, wtorek, czwartek i piątek w godzinach 08.00 – 16.00
środa w godzinach 08:00 - 18:00
Uwaga:
- bezpośrednia obsługa klienta po uprzednim umówieniu wizyty w czasie codziennego dyżuru telefonicznego,
- kontakt telefoniczny z osobami prowadzącymi postępowania w godzinach 11:00 - 13:00
Zadania Oddziału:
- Prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach potwierdzenia prawa do rekompensaty z tytułu pozostawienia nieruchomości poza obecnymi granicami Rzeczypospolitej Polskiej w związku z wojną rozpoczętą w 1939 roku.
- Prowadzenie postępowań nadzorczych w stosunku do decyzji i zaświadczeń wydanych przez starostów, prezydentów miast na prawach powiatów oraz kierowników urzędów rejonowych, potwierdzających uprawnienia do rekompensaty.
- Prowadzenie wojewódzkiego rejestru zawierającego dane dotyczące:
- decyzji lub zaświadczeń, wydanych na podstawie ustawy z dnia 8 lipca 2005 r. o realizacji prawa do rekompensaty z tytułu pozostawienia nieruchomości poza obecnymi granicami Rzeczypospolitej Polskiej lub odrębnych przepisów, potwierdzających prawo do rekompensaty,
- osób, którym te prawa przysługują,
- stanu i formy realizacji tych praw.
- Gromadzenie dokumentów, z których wynika zrealizowanie w całości albo w części prawa do rekompensaty, potwierdzonego zaświadczeniami albo decyzjami.
Szczegółowy opis zadań Oddziału znajduje się w Regulaminie Urzędu.
Więcej informacji znajduje się w zakładce Obsługa Klienta.