-
Urząd wojewódzki
- Dane teleadresowe
-
Wydziały
- Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego
- Wydział Finansów i Budżetu
- Wydział Infrastruktury
- Wydział Prawny, Nadzoru i Kontroli
- Wydział Nieruchomości, Rolnictwa i Środowiska
- Wydział Organizacji i Rozwoju
- Wydział Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców
- Wydział Zdrowia i Polityki Społecznej
- Biuro Administracji i Logistyki
- Biuro Wojewody
- Państwowa Straż Łowiecka we Wrocławiu
- Wojewódzka Inspekcja Geodezyjna i Kartograficzna
- Wojewódzki Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności
- Zespół Audytu Wewnętrznego
- Zespół Ochrony Informacji Niejawnych
- Zespół do Spraw Bezpieczeństwa i Higieny Pracy i Ochrony Przeciwpożarowej
- Dyspozytornia Medyczna
- Prawne podstawy działalności
- Statut, Regulamin
- Majątek urzędu
- Budżet Wojewody
- Administracja
- Delegatury Urzędu
- Oświadczenia o stanie majątkowym
- Regulamin używania kart płatniczych
- Sprawy do załatwienia w urzędzie
- Dziennik Urzędowy i Akty prawne
- Rejestry, ewidencje, archiwa
- Kontrole i audyt wewnętrzny
- Zamówienia publiczne
- Ogłoszenia
- Obwieszczenia
- Programy
- Praca w DUW
- Dostęp do informacji publicznej
- Koordynator dostępności
Oddział Zamówień Publicznych i Mienia Urzędu
Oddział Zamówień Publicznych i Mienia Urzędu
Kierownik oddziału:
Michał Skrzypek
tel.: 71 340 69 06
Zadania oddziału:
- Realizacja zadań z zakresu zamówień publicznych, w tym:
- realizacja procedur zamówień publicznych na rzecz Urzędu,
- weryfikacja poprawności formularzy zgłoszeniowych,
- sporządzanie projektu rocznego planu zamówień publicznych, a także planu zamówień publicznych na podstawie planów zgłoszonych przez Oddziały Biura Administracji i Logistyki oraz pozostałe Biura i Wydziały Urzędu,
- sporządzanie sprawozdań w zakresie udzielonych zamówień publicznych,
- prowadzenie Głównego Rejestru Postępowań,
- prowadzenie Dodatkowego Rejestru Postępowań,
- prowadzenie rejestru umów, których stroną jest Urząd;
- Dokonywanie zakupów towarów i usług związanych z funkcjonowaniem Urzędu, z wyłączeniem zakupów realizowanych przez pozostałe Oddziały Biura;
- Zamawianie, wydawanie i rozliczanie materiałów biurowych, środków czystości i artykułów higienicznych oraz wydawanie materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, zgodnie z zamówieniami komórek organizacyjnych Urzędu;
- Przyjmowanie na stan Biura, ewidencjonowanie i wydawanie na potrzeby komórek organizacyjnych Urzędu sprzętu komputerowego i oprogramowania;
- Prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem kwalifikowanych podpisów elektronicznych dla pracowników Urzędu;
- Gospodarowanie środkami trwałymi i innymi składnikami majątkowymi Urzędu, w tym prowadzenie spraw związanych z ewidencją oraz zagospodarowaniem, likwidacją, zbyciem mienia Urzędu;
- Prowadzenie spraw dotyczących zamieszczania w prasie ogłoszeń i obwieszczeń Wojewody oraz ogłoszeń Urzędu;
- Prowadzenie spraw dotyczących rocznej prenumeraty prasowej Urzędu;
- Zamawianie pieczęci – po uzyskaniu pozytywnej opinii komórki właściwej ds. kadr;
- Zamawianie wizytówek, zaproszeń oraz innych materiałów promocyjnych Urzędu;
- Obsługa sal konferencyjnych, obsługa sali recepcyjnej oraz kolumnowej;
- Prowadzenie ewidencji wynajmowanych sal konferencyjnych podmiotom zewnętrznym i przekazywanie danych o kosztach najmu do właściwego rzeczowo Wydziału.
liczba wejść: 4314
Metryka strony
Data publikacji : 19.11.2012 Data modyfikacji : 07.07.2022
Rejestr zmian
Osoba publikująca: Alicja Chrzanowska
Biuro Informatyki i Obsługi Urzędu
Autor : JSK