-
Urząd wojewódzki
- Dane teleadresowe
-
Wydziały
- Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego
- Wydział Finansów i Budżetu
- Wydział Infrastruktury
- Wydział Prawny, Nadzoru i Kontroli
- Wydział Nieruchomości, Rolnictwa i Środowiska
- Wydział Organizacji i Rozwoju
- Wydział Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców
- Wydział Zdrowia i Polityki Społecznej
- Biuro Administracji i Logistyki
- Biuro Wojewody
- Państwowa Straż Łowiecka we Wrocławiu
- Wojewódzka Inspekcja Geodezyjna i Kartograficzna
- Wojewódzki Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności
- Zespół Audytu Wewnętrznego
- Zespół Ochrony Informacji Niejawnych
- Zespół do Spraw Bezpieczeństwa i Higieny Pracy i Ochrony Przeciwpożarowej
- Dyspozytornia Medyczna
- Prawne podstawy działalności
- Statut, Regulamin
- Majątek urzędu
- Budżet Wojewody
- Administracja
- Delegatury Urzędu
- Oświadczenia o stanie majątkowym
- Regulamin używania kart płatniczych
- Sprawy do załatwienia w urzędzie
- Dziennik Urzędowy i Akty prawne
- Rejestry, ewidencje, archiwa
- Kontrole i audyt wewnętrzny
- Zamówienia publiczne
- Ogłoszenia
- Obwieszczenia
- Programy
- Praca w DUW
- Dostęp do informacji publicznej
- Koordynator dostępności
Oddział Organizacyjny, Kadr i Szkoleń
Oddział Organizacyjny, Kadr i Szkoleń
Kierownik Oddziału:
Patrycja Ziajkiewicz
tel.: 71 340 65 72
Zastępca Kierownika Oddziału
Elżbieta Nowak
tel. 71 340 67 91
Zadania Oddziału:
- Opracowywanie i aktualizowanie Statutu i Regulaminu Urzędu.
- Opracowywanie i aktualizowanie Regulaminu Urzędu na czas „W”.
- Opracowywanie i aktualizowanie Regulaminu Pracy.
- Przygotowywanie projektów upoważnień i pełnomocnictw Wojewody i Dyrektora Generalnego.
- Prowadzenie rejestrów upoważnień i pełnomocnictw Wojewody i Dyrektora Generalnego.
- Prowadzenie rejestru aktów normatywnych Dyrektora Generalnego.
- Prowadzenie spraw związanych z nadawaniem statutów oraz zatwierdzaniem regulaminów zespolonych służb, inspekcji i straży.
- Przygotowywanie dokumentacji dotyczącej powoływania i odwoływania osób zatrudnionych na stanowiskach organów administracji zespolonej.
- Prowadzenie spraw kadrowych kierowników i zastępców kierowników zespolonych służb, inspekcji i straży z wyłączeniem Dolnośląskiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu oraz Dolnośląskiego Komendanta Wojewódzkiego Policji we Wrocławiu oraz kierowników jednostek organizacyjnych podporządkowanych Wojewodzie.
- Prowadzenie spraw pracowniczych związanych z nawiązaniem stosunku pracy oraz wynikających ze stosunku pracy.
- Prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem etatami i funduszem wynagrodzeń.
- Organizowanie naboru do korpusu służby cywilnej w Urzędzie.
- Prowadzenie spraw związanych ze służbą przygotowawczą, w tym obsługa komisji przeprowadzających egzamin kończący służbę przygotowawczą;
- Prowadzenie spraw związanych z opisami stanowisk pracy, w szczególności.
- weryfikowanie opisów stanowisk pracy pod względem poprawności ich sporządzenia,
- sporządzanie opisów stanowisk pracy wyższych stanowisk w służbie cywilnej.
- Koordynowanie współpracy z Zespołem Wewnętrznym.
- Koordynowanie procesu przeprowadzania ocen członków korpusu służby cywilnej.
- Koordynowanie procesu ustalania Indywidualnych Programów Rozwoju Zawodowego członków korpusu służby cywilnej.
- Koordynowanie spraw związanych z doskonaleniem zawodowym i szkoleniami pracowników Urzędu.
- Kontrola dyscypliny pracy w Urzędzie.
- Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników.
- Prowadzenie spraw związanych z organizacją staży, wolontariatów oraz praktyk w Urzędzie.
- Obsługa Zespołu Wewnętrznego oraz Wspólnej Komisji Dyscyplinarnej.
- Sporządzanie sprawozdań, w szczególności:
- dla potrzeb Szefa Służby Cywilnej,
- dla potrzeb Prezesa Rady Ministrów,
- o zatrudnieniu i wynagrodzeniach Z-03,
- badanie popytu na pracę Z-05,
- o pracujących, wynagrodzeniach i czasie pracy Z-06,
- o zatrudnieniu wybranej kadry medycznej MZ-88A.
- Prowadzenie spraw związanych z naliczaniem i wypłatą wynagrodzeń, innych świadczeń wynikających ze stosunku pracy, w tym świadczeń pieniężnych z ubezpieczenia społecznego i wypadkowego.
- Prowadzenie spraw związanych z naliczaniem i wypłatą odpraw pośmiertnych spadkobiercom.
- Prowadzenie spraw związanych z realizacją obowiązków płatnika w zakresie ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego oraz w zakresie naliczania i odprowadzania podatku dochodowego od osób fizycznych oraz wystawianie dokumentu PIT-11, PIT-40.
- Prowadzenie spraw związanych z naliczaniem i wypłatą wynagrodzeń z tytułu umów zleceń,umów o dzieło oraz wynagrodzeń członków komisji powołanych na podstawie odrębnych przepisów.
- Wystawianie dokumentu PIT-4R oraz PIT-8AR oraz zaświadczeń dla potrzeb Zakładu Ubezpieczeń Społecznych osobom świadczącym usługi na podstawie umów cywilnoprawnych,niebędącym pracownikami Urzędu.
- Sporządzanie miesięcznych i rocznych deklaracji PFRON.
- Gospodarowanie środkami Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
- Opiniowanie treści pieczęci urzędowych i imiennych.
- Koordynowanie systemu kontroli zarządczej.
- Koordynowanie systemu planowania, realizacji i monitorowania celów i mierników budżetu Urzędu w układzie zadaniowym.
- Organizowanie i analizowanie wyników badania satysfakcji klientów i pracowników Urzędu.
liczba wejść: 5342
Metryka strony
Data publikacji : 19.11.2012 Data modyfikacji : 06.09.2021
Rejestr zmian
Osoba publikująca: Dariusz Nocoń
Wydział Organizacji i Rozwoju
Autor :